Er man helt fra forstanden?

Af Jesper Holm Frederiksen 99

For nylig har to markante sager fyldt meget, og de har umiddelbart intet har med hinanden at gøre, udover at reaktionerne afslører en form for vanvid i vores samtid. At vi som samfund fuldstændigt har misforstået, hvor vores prioriteringer skal være.

Den amerikanske præsident Trump retweetede et par videoer fra den islamkritiske bevægelse “Britain First”. Videoerne viste bl.a. optagelser fra et boligområde, hvor hætteklædte islamister skubber en mand flere meter ned fra et tag, hvorefter de overfalder ham og gennemtæsker ham. Dette gør de imens de vifter med et flag, der unægteligt minder en del om ISIS’ sorte flag, men det er lidt svært at vurdere på optagelserne. En anden video viser en muslimsk dreng, der i Holland overfalder en krykkebærende hollandsk dreng.

Reaktionen blandt politisk korrekte er simpelthen, at præsidentens Twitter-deling er problemet. Den britiske oppositionsleder Jeremy Corbyn kalder det for “farligt”, og flere hævder, at det kan skabe en diplomatisk krise, at præsidenten har delt videoerne, fordi de stammer fra Britain First.
Det er en rimelig indvending at hævde, at en amerikansk præsident kunne undlade at kommentere enkelte begivenheder. Det er dog svært at forestille sig, at politikere generelt fuldstændigt ville undlade at gøre sådan, og det er formentlig heller ikke realistisk, at det hysteriske pibekor vil være særligt konsekvent eller principielle. Eksempelvis finder jeg det nærmest utænkeligt, at samme segment ville have reageret med de tilsvarende indvendinger, hvis præsident Obama havde kommenteret sagen med den texanske præst, der afbrændte to koraner.
Så i stedet for enten at ignorere præsident Trumps retweet eller forholde sig til, at samtlige lande i den vestlige verden har massive problemer med, at personer med oprindelse i muslimske kulturkredse er markant overrepræsenterede i kriminalitetsstatistikkerne, flipper man i stedet ud over ”tonen” på sociale medier og starter nærmest en diplomatisk krise.

Et andet grotesk eksempel, af mere hjemlig karakter, ser vi ved, at Weekendavisens chefredaktør, Martin Krasnik, efter at have læst Sara Omars “Dødevaskeren”, som han kalder årets vigtigste bog, udmelder, at: “#Metoo-kampagnen har bragt vigtige historier om fysiske overgreb og magtmisbrug frem i lyset. Men vi hører ikke meget til de langt værre forbrydelser mod muslimske kvinder.

Forhåbentlig vil årets vigtigste bog – Dødevaskeren, af dansk-kurdiske Sara Omar – ændre på det. Hvis #metoo bliver ved med at forbigå det voldelige patriarkat, der eksisterer lige for næsen af os, er den i hvert fald svær at tage alvorligt.”

Den største kritik blev nu rettet mod Krasnik, som ellers blot havde sagt det helt åbenlyse: den kvindeundertrykkelse, der helt indlysende er mest alvorlig, farlig og presserende er den, der foregår i den muslimske kulturkreds – naturligvis i muslimske lande, men utroligt nok også i alle vestlige lande.
Det er jo fuldstændig grotesk, at man som selverklæret feminist ikke kan se, at søstre, som de hævder at forsvare, bliver undertrykt i et omfang, vi har så umådeligt svært ved at begribe (det er jo nok netop årsagen); social kontrol, tvangsægteskaber, genopdragelsesrejser, tæsk, skamfering, voldtægt og æresdrab. Men Peter Aalbæk Jensen er nemmere at lave en shitstorm imod.

 

Prøv engang, kære læser, at tænke tilbage på dagene efter nytårsaften i fjor. Der gik adskillige dage, før det ramte de danske medier, at omkring 1000(!) migranter fra Mellemøsten og Nordafrika havde seksuelt forulempet kvinder i massevis i Køln nytårsnat. Først flere dage efter kom det frem, at præcist det samme var sket i mange europæiske storbyer over hele Vesteuropa.
Hvad var reaktionen fra feministerne? Stilhed. Og så alligevel ikke helt, for de brugte også anledningen til at negligere den kulturelle betydning. De insisterede i stedet hårdnakket på, at masseovergrebene var udtryk for maskulin aggression, fordi der også fandt voldtægter sted på Roskilde, hvor der ikke er nogen migranter, åbenbart.

Havde jeg været feminist, havde jeg været dybt skeptisk overfor regeringer, der importerer unge mænd fra en yderst misogyn kultur, hvor undertrykkelse, vold og drab mod kvinder er aldeles udbredt. Feminister burde lave massedemonstrationer på Christiansborg Slotsplads med skilte og slagsange, der proklamerede “asylstop NU!”, “I ofrer kvindernes ligestilling og sikkerhed!”, “I prioriterer mænds sikkerhed højere end kvinders!” og “I ofrer de danske kvinder!”

99 kommentarer RSS

  1. Af Svend Jensen

    -

    “Er man helt fra forstanden?”

    Spørgsmålet kan besvares bekræftende af de, som bare er minimalt orienteret om verdens tragikomiske udvikling.
    Ligesom man ikke se skoven for bare træer, kan man ikke se konsekvenserne af jordens overbefolkning for bare mennesker.
    Ligeledes kan man heller ikke se sandheden om det religiøst/politiske system ‘Islam’ for bare systematisk pølsesnak.
    Efterhånden er der i mange medier 2 faste ‘rubrikker’ hver dag. Den ene rubrik er den gedigne Trump-sviner og den anden er en overfladisk islam-apologisk pastorale.
    Her går det godt fru kammerherreinde – her går det, her går det godt!

  2. Af j. ha NSen

    -

    For nylig har to markante sager fyldt meget, og de har umiddelbart intet har med hinanden
    Skriver Jesper Holm Frederiksen.

    Lidt har sagerne vel med hinanden at gøre.
    Præsident Trump tweeter som en kåd teenager. Helt ansvarsløst.
    Hans syn på kvinder:
    “Grab them by the pussy.”

    Trump er en halvracistisk, islamofobisk, kvindenedgørende, pengeforherligende, amoralsk, voldsromantiserende, miljøhadende, du-er-selv-ude-om-det-hvis-du-er-på-spanden, vulgær, skruppelløs, bøvet og bøllet højreorienteret, som bekender sig til de stærkes ret og til verden som et tag-selv-bord for de rigeste og mest uhæmmede.

    Men vores unge blogger ser åbenbart et stort lys i Trump.

  3. Af L.. sørensen

    -

    Krasnikken er jo borgerlig jøde og fascist, der torturere sine børns kønsdele ved at beskære i dem? Så man kan ikke forvente andet end lemchenriet her i tågesnak mod muslimer, som er semitter ligesom ham selv.

    Incest er fx. lovligt iblandt krasnikfolket..Men kun vis fader og datter, ikke mor og far. Israel overvejer at følge den..Vi må håbe at krasnik følger Dansk lov i Danmark og ikke israelsk? Nu kan jeg ikke lige erindre om han har en datter. Men hvis må vi håbe at hun er sikker?

  4. Af L.. sørensen

    -

    sort-Machoister, løgner og bedragere, som bloggeren her, er naturligvis kun ude i at lefle for jøden og den kristne hvide mand. De ønsker religion tilbage som et magtcentrum, dumme som de er, og udanske. 90% af Danskerne er ateister. Bloggeren tilhører den lille tossesektion af troende.

  5. Af L.. sørensen

    -

    sort-M..achoister, lø..gner og bedra.gere, som bloggeren her, er naturligvis kun ude i at lefle for ..j….øden og den kristne hvide mand. De ønsker religion tilbage som et magtcentrum, dumme som de er, og udanske. 90% af Danskerne er ateister. Bloggeren tilhører den lille to.ssesektion af troen..de.

  6. Af Niels Poulsen

    -

    Trump er vor tids Richard Løvehjerte, Martin Luther og Grundtvig.

    Han kæmper som Løvehjerte mod muslimsk verdensherredømme. Han anvender Twitter mod sine fjender som Luther anvendte trykpressen mod sine. Hans hjerte ligger ligesom Grundtvigs hos den jævne mand.

    Han kæmper for den hvide middel- og underklasse mod dens fjender: den politiske elite, EU og islam. Den negative treenighed. Vor tids sataniske sammensværgelse.

    Han dræner sumpen.

    Han kæmper for fædrelandet.

    Han sætter mennesket før systemerne og ideologierne.

    Han er den gode hyrde for det folk, som de politiske eliter svigtede.

    Bare vi også havde en skikkelse som ham i Danmark.

    🙂

  7. Af L.. sørensen

    -

    Bloggeren viser med sit indlæg at han stadig ikke er kommet ud af bumsestadiet, selvom er i slutningen af 2oerne. Os røde var naturligvis langt mere moden, vidende og gode i den alder.

    Fx. viser han det, når han påstår at Trump gør det rigtige i at vise falske videoer fra en ekstremistiske borgerlig nazistisk sekt, som er britain first. Megatosselederen derfra, sad med et stort kors om halsen, og fortalte hvor fantastisk trump var i at retweete satandyrkeren..Det blev for meget for selv en Tory i den “hustrænet højrefløj” i UK i Mays skikkelse. Viser hvor langt bloggeren, og Trump er fra virkeligheden nu..Såvel som denne avis med alt sine fake news, og falske påstande her..Især ledes af ubersturmbahnfuhrerstøvring fra det semitiske folk med torah. via brug af falske statistikke mv.

  8. Af l... sørensen

    -

    Når Trump kæmper imod middel og underklassen, for top 1% som han giver skattelettelser, er plutokratiet-fascismen indført.

    Hans skattelettelser betyder at -99% må betale pengene tilbage til top 1% fra deres lettelser i fremtiden. I samme uge som skattelettelserne blev indført havet USA den officielt største gæld nogensinde, bået statslige og privat. Det bedømmes at koste langt over en trilliard dollars i ny gæld hans skattelettelser til top 1% mod middel-underklassen, de næste 3 år.

  9. Af Jan Johansen

    -

    Ja, meget tyder på, at der er nogen, der er helt fra forstanden. Nogle af de værste er politikere fra henholdsvis De Radikale med den vege Morten Østergaard i spidsen og spradebassen fra De Alternative, Uffe Elbæk og hans totalt udflippede personager som eksempelvis den lalleglade og naive Rasmus Nordquist. De har overhovedet ingen føling med de meget alvorlige problemer flere og flere danskere udsættes for dagligt på grund af den uhæmmede indvandring fra ikke-vestlige lande. Eksemplerne er ellers uhyggelige nok og mange nok, men det er som om lige netop disse personer og deres medløbere helt har mistet evnen til at se ud over deres egen lille næsetip. De kan ikke få nok i globaliseringens hellige navn og er derfor åben for en fortsat omklamring af totalt utilpassede mennesker, der slet ikke selv er indstillede på at blive en del af vores samfund. Hvordan har disse bindegale mennesker overhovedet fået plads i Folketinget?

  10. Af Niels Larsen

    -

    Det er muligt, at det er farligt at udstille den i mange muslimer fremherskende barbariske mentalitet.

    Men det er nødvendigt for at oplyse apologeterne om, at disse mennesker ikke hører hjemme i civiliserede lande.

    Fanden stå i al uhyrlig og malplaceret politisk korrekthed.

    Islam er afskyelig i ét og alt!

  11. Af christian K

    -

    Mon den konservative blogger har gjort sig den ulejlighed at tjekke om videoerne Trump delte, er verificerede?

    Ifølge hollandsk politi er der ingen beviser for at manden der overfaldt drengen med krykker var muslim.

    Og hvis den video var falsk, hvorfor skulle de to andre så være ægte.

    Bloggeren mener måske, som det Hvide Hus, at det er ligegyldigt om videoerne er falske?

    Konservativ blogger,…..hmm, er det ikke i de kredse man også finder Naser Khader?

  12. Af j. ha NSen

    -

    AF CHRISTIAN K – 4. DECEMBER 2017 14:56
    “Bloggeren mener måske, som det Hvide Hus, at det er ligegyldigt om videoerne er falske?”

    Jeg tror faktisk, at bloggerne i Berlingske er fuldstændig ligeglade med, om at det de skriver er direkte løgn.
    Det er deres rygklappere også.
    Bare de får bekræftet deres fordomme.
    Ja Naser Khader er en Konservativ hædersmand.
    De Konservative er idag et parti som er fyldt med populister, demagoger, hadprædikanter og løgnhalse.
    Som Venstre og DF.

  13. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt et glimrende blogindlæg af JESPER HOLM FREDERIKSEN. Men jeg er rimelig træt af de vanlige – fake navne, net trolls og debatsabotører – der hærger kommentarsporet. Det junk er heldigvis renset ud på andre Berlingske blogs. Gør det samme her, please – så bliver debatten mere interessant. Eneste indlæg her fra mig !

  14. Af j. ha Nsen

    -

    Hvad har denne Jan Petersen egentlig på hjerte?
    Han skriver kun om to ting.
    Andre debattører og hans fantasier om Twin Tovers.
    Han bidrager aldrig med noget seriøst til debatterne.
    Så alt i alt er han nok den værste debatsabotør på disse blogs.

  15. Af Orla Guude

    -

    Citat: “Prøv engang, kære læser, at tænke tilbage på dagene efter nytårsaften i fjor. Der gik adskillige dage, før det ramte de danske medier, at omkring 1000(!) migranter fra Mellemøsten og Nordafrika havde seksuelt forulempet kvinder i massevis i Køln nytårsnat.”

    Ligegyldigt hvor perverst migranter tér sig, for man kun at vide “jamen-det-er-jo-deres-kultur” og dermed er diskussionen lukket.
    Feministernes holdning til islamiske kønsroller:
    -Jeg har ikke noget imod, at du binder et reb om den der bjælke lige over mit hoved.
    -Jeg har heller ikke noget imod, at du binder rebets anden ende om min hals.
    -Jeg finder det dog lidt betænkeligt, hvis du vil vælte den stol jeg står på lige nu.
    -Undskyld,…….nu gjorde du……..alligev……………….

  16. Af Niels Larsen

    -

    CHRISTIAN K

    Man behøver ikke forfalde til at udsende falske videoer for at kunne vise islams voldelige DNA.

    Det er der uendeligt mange verificerbare beviser på.

  17. Af Ib Kyv

    -

    Først overfaldt de jøderne – og jeg sagde intet.

    Så overfaldt de kvinder, der ville bestemme over sig selv – og jeg sagde intet.

    Derefter overfaldt de de handicappede – men jeg sagde stadig intet.

    Da de overfaldt mig, og min “vantro” familie, var det for sent, at sige noget…

  18. Af Arvid Holm

    -

    I den europæiske kultur fravælger de selvbestemmende kvinder ofte at få børn, fordi belastningen hærger deres krop og hæmmer deres karriere og personlige frihed.
    Hver kvinde skal i gennemsnit have 2,11 barn for at opretholde befolkningstallet.
    Men i Europa ligger alle lande lavere end det.
    Så enten bliver europæerne så få, at der ikke længere er mennesker nok til at opretholde kulturen.
    Eller europæerne udskiftes med folkeslag fra Mellemøsten og Nordafrika.
    Men disse folkeslag tillader ikke selvbestemmelse for kvinder, da det er imod deres religion.
    Desuden vil de selvfølgelig ikke have deres kultur og slægt til at gå til grunde, som europæerne oplever.

    Yderligere ser man, at individets rettigheder næppe kan opretholdes, når der forekommer militante kollektiver, der konkurrerer med staten om magten.
    I mange europæiske lande ser man allerede områder, hvor retsstaten er sat ud af kraft.

    Den europæiske, humanistiske kultur, som er mange europæeres stolthed, er således kun funktionsdygtig, når alt klapper af sig selv med humane midler.
    Når betingelsen ikke er tilstede, bliver kulturen selvdestruktiv.
    Fornuftigvis bør den europæiske kultur derfor rettes til, så den kun er så human som situationen tillader.

  19. Af Niels Larsen

    -

    ARVID HOLM

    Vi skal ganske enkelt indskrænke humaniteten til at omfatte mennesker fra vor egen verdensdel – og overlade det til andre verdensdele at sørge for egen befolkning.

  20. Af Tonny Keldsen

    -

    “Hver kvinde skal i gennemsnit have 2,11 barn for at opretholde befolkningstallet.”

    Det er simpel, og korrekt matematik; men, hvorfor skal befolkningstallet partout opretholdes?

    Produktiviteten per person stiger voldsomt, og snart vil selv soldater blive erstattet af robotter, så der er simpelthen ikke brug for så mange børn.

    Der findes allerede murerrobotter, der er dobbelt så hurtige, som menneskelige murere, og bygninger kan opføres på få uger med 3d-printede materialer, der bliver støbt på stedet.

    Selv kokke og tjenere kan erstattes af robotter.

    Så. hvad skal vi dog med alle de mennesker – opretholde produktionsformer, der allerede er forældede, eller er meget tæt på, at blive forældede?

    Det er ganske enkelt ikke længere nødvendigt, at forlange, at fruentimmere “lukker øjnene, og tænker på Fædrelandet”, så de kan producere kanonføde til slagmarkerne, og arbejdskraft til fabrikkerne.

    I vore dage kan små lande, med den rette, avancerede teknologi, forsvarer sig mod store, men lavteknologiske lande med mange soldater; det vil araberne opdage, hvis de er så dumme, at de angriber Israel igen…

  21. Af l.... sørensen

    -

    “Selv kokke og tjenere kan erstattes af robotter.”

    Også venstrerevisorer kan erstattes med ikke korrupte, Ligesom advokaterne og dommerne kan af konservative. Dommere nok et par år mere, men v-revisorne kan fjernes med det samme, med god samfundsgavn og erstattes af politiske socialister -få behøves-der nok skal sørge for at de skræpper i kassen..Samme i dommer systemet.

    “I vore dage kan små lande, med den rette, avancerede teknologi, forsvarer sig mod store, men lavteknologiske lande med mange soldater; det vil araberne opdage, hvis de er så dumme, at de angriber Israel igen…”

    Jøderne vil snarest opdage at hamas reketterne bliver præcise og laser guidet. Og derefter vil de 2ooo ligegyldige de affyret i seneste gaza krig der kun ramte et hus med 4 døde til følge, blive afløst af 2ooo præcise der rammer 2ooo huse og 5ooo døde.. Snarest vil flyvende robotter være i enhver terrorist hånd, og kunne dræbe 3000 civile ved en konsert, med lo droner og en terrorist der styrer dem blot. Næste Gaza krig vil vise præcise hamas raketter. Teknologiens fremspring kan ikke hindres.

    ;´Men kan ikke bekæmpe den borgerlige terrorist i fremtiden fra alt right. PET og SP har nu udmeldt at i er landets største trussel? Niels B. larsen, Jan og preeben burde afvæbnes af staten?

  22. Af l.... sørensen

    -

    Af j. ha Nsen – 4. december 2017 16:02
    “Hvad har denne Jan Petersen egentlig på hjerte?
    Han skriver kun om to ting.
    Andre debattører og hans fantasier om Twin Tovers.”

    Absolut ingenting udover ønsket om at få fjernet andres ytringsfrihed. En ren troll.

  23. Af Niels Larsen

    -

    “Og derefter vil de 2ooo ligegyldige de affyret i seneste gaza krig der kun ramte et hus med 4 døde til følge, blive afløst af 2ooo præcise der rammer 2ooo huse og 5ooo døde.”

    Du kan roligt regne med, at i så fald bliver pal-araberne drevet i havet efterfølgende.

    Med rette.

  24. Af LS Søre.nsen

    -

    “Du kan roli.gt regne med, at i så fald bliver pal-arabe..rne dre.vet i hav..et efterfø…lgende.
    Med re.tte.”

    Nu er du jo dømt i byretten , ni.els for støtte til geno.cide imod musli.mer.?

    Utroligt at B tillader tilkendegivet na.z.ist.er at udtale sig her overhovedet taget. Fortæller ikke så lidt om avisen?

  25. Af Bjørn Sørensen

    -

    “Er man helt fra forstanden?”

    Er der nogen der er i tvivl om hvorfor de nyliberale og venstrefløjen hader Trump fordi han vil dræne sumpen, som de har skabt.

    Trump er en moderne Klods Hans, som fik prinsessen (presidentembedet) og det halve kongerige (halvdelen af vælgerne).

  26. Af Henrik Thor Christensen

    -

    Det er yderst underholdende at læse den blog her, de røde gakkere får rigtig rullet sig ud og viser deres neo-socialistiske naivitet overfor realiteterne vi andre står overfor meget snart – men ok, i skal blive husket som værende på den anden side i konflikten…

  27. Af jan ulrik friis

    -

    Ja en overdøvende stilhed fra de danske kvinder denne leg med døden!

    En skræmmende passivitet at denne generation nu hovedløst fraskriver sig generationers tilkæmpede kvinderettigheder, i bytte for et ondt et primitivt langskægget middelalderligt mandssamfund af vold, terror og død, et Danmark med eller uden islamister nemlig helvede til forskel!

    “ASYLSTOP NU!”

  28. Af Mehmet Sami Gür

    -

    Alle er skyldige – ingen er rene!

    Hvad er det fælles kendetegn for Sara Omar, Halime Oguz, Geeti Amiri, Elmas Berke, Ahmad Mahmoud, Yahya Hassan og flere andre?

    Hvorfor bliver de netop fremhævet hele tiden? Og hvorfor er der så meget opmærksomhed på disse personer?

    Der er især meget fokus på personer som dem overfor efter kampagner som “MeToo”, “Tønder sagen”, “Breivik” osv. Dvs. muslimer og muslimske miljøer bliver på en eller anden måde ramt og påvirket af en sensationel dagsorden, som mere og mere vedrører vesterlændinge! Med andre ord relaterer og udsætter man alle muslimer i samme bås som vesterlændinges ugerninger!

    Har de mon altid ret? Eller er det bare personer i identitetskrise og fortabte sjæle, som søger nye veje med accept, anerkendelse og respekt?

    Er disse personer nye ‘rollemodeller’? Og hvor stor en mængde af befolkningen repræsenterer de?
    Skal de i virkeligheden tages seriøse? Er det ikke bare endnu et eksempel på en vildledning som f.eks. Naser Khader og m.v.?
    Og lige pludselig bliver en person som Sara Omar berømt og populær, fordi hun har udgivet en bog, som danskerne allerhelst vil læse og lytte til.

    Hvem er egentlig Sara Omar? En ny a la galning som Yahya Hassan…!

    Vågn op og luk øjnene op! For alle er skyldige og ingen er rene. Men ingen behøver at dele synder med de rigtige syndere, ikke sandt? Andres synder rager mig ikke en høstblomst.

  29. Af Mehmet Sami Gür

    -

    USA og koalitionen samarbejder med terroristerne!

    Præsident Donald Trump oplyser, at USA sætter Nordkoreas “morderiske regime” på den amerikanske terrorliste, rapporterer mange medier.

    Men hvad gør USA og koalitionen selv?

    Vil meget gerne give adresserne til beviserne, men kan desværre ikke komme igennem filteret. Der er to links. Til den første link skal I på Googles søgefelt skrive; ‘BBC raqqas dirty secret’. Og til den anden link skal I skrive; ‘now the truth emerges: how the US fuelled the rise of Isis in Syria and Iraq’.

    Så Jesper Holm Frederiksen, stil lige foran spejlet inden du beskylder muslimer med noget. Og spar mig for vestens falske ansigter og fiktive godheder. Det er allesammen en stor løgn.

  30. Af Mehmet Sami Gür

    -

    USA og amerikanerne er tavse og chokerede…! Men det er danske og vestlige medier også! Er der et eneste ord om amerikanernes og koalitionens samarbejde med terroristerne i de vestlige medier? Nej, ikke et eneste! Er det ikke censur? I allerhøjeste grad! Men sandheden har det sådan set altid med at komme ud af falskheden på et eller andet tidspunkt – før eller senere, men helt sikkert en skønne dag ikke fjernt fra vores tid.

    USA og koalitionen samarbejder med terroristerne i håb om at bevare og beskytte olien, Israels sikkerhed, handels- og energiveje (silkevejen), magten i Mellemøsten og den nye verdensorden.

  31. Af John Montana

    -

    Mehmet Sami Gür

    Ud over I skal hjem, og jeg ser islam og jeres kultur som fjende for menneskeheden.
    Efter mange mdr. research , og en rejse.
    Du har ret 5. kolonne , arbejder på at få muslimer til Europa.
    Trump stopper islam !!! – stopper 5. kolonne som f.eks Soros
    Ngo betalt fra de muslimske lande.
    HTS red barnet har solgt deres socialistiske sjæl, som mange andre
    Hvad skal hele røverbanden fra Mellemøsten leve af om 10-15 år når vesten ikke bruger olie mere ? ….dadler ?
    Der er ikke vand nok osv. osv.

    I kommer til , at leve I jeres egen ørken områder med jeres selvskabte sygdom og fattigdom

    ALLE muslimer vil , blive hjemsendt, hvis de ikke flygter hjem inden….

    ALLE i hele EU kan se hvad der foregår på deres gader, ikke kun terror, men jeres generalle opførsel.
    I Tusindtal bliver dagligt “kulturberiget”
    Velfærd eller muslimer !, vent og se de kommende år.
    Trods 5. kolonne msm massive propaganda.
    Folket er vågnet !
    GAME OVER

    ALLE statistikker taler tydeligt sprog I HELE EU !!

    En røverbande I er , kriminelle hele bundtet, I ødelægger ALT hvor end I befinder jer.

    1400 års krig ….! Vi vil vinde igen igen igen.
    Muslimen det evige ofre, I er en gang HYKLERE

    DU SKAL HJEM ! Det er så sikkert som solen sår op over 1000 års riget !

  32. Af l. sørensen

    -

    Henrik Thor Christensen…Og andre nynazister her-som Gur-, lader til at nyde Trump tiden..Nyd den mens i har den..Jeg ser ham i spjældet før nytår selv.

    “Hvad er det fælles kendetegn for Sara Omar, Halime Oguz, Geeti Amiri, Elmas Berke, Ahmad Mahmoud, Yahya Hassan og flere andre?
    Hvorfor bliver de netop fremhævet hele tiden? Og hvorfor er der så meget opmærksomhed på disse personer?”
    Gur..

    Fordi de ikke er verificeret tosser som dig? Breivik var dog, ..Kristen, frimurer mv. Resten er vel højst modereret muslimer, uden dine tossetanker om islams storhed?

    “Hvem er egentlig Sara Omar? En ny a la galning som Yahya Hassan…!”

    Uden tvivl mere stueren end Mehmet…Hvor meget mere er naturligvis yderst tvivlsomt. Der er mange penge at tjene i DK via at skrive imod islam. Jeg gør det selv gratis naturligvis, som imod kristendommen, jødedommen.. Jeg hader jer alle som en. I er ondskaben selv.

  33. Af l. sørensen

    -

    Henrik Thor Christensen…Og andre nynazister her-som Gur-, lader til at nyde Trump tiden..Nyd den mens i har den..Jeg ser ham i spjældet før nytår selv.

    “Hvad er det fælles kendetegn for Sara Omar, Halime Oguz, Geeti Amiri, Elmas Berke, Ahmad Mahmoud, Yahya Hassan og flere andre?
    Hvorfor bliver de netop fremhævet hele tiden? Og hvorfor er der så meget opmærksomhed på disse personer?”
    Gur..

    Fordi de ikke er verificeret to..sser som dig? B..eivik var dog, ..Krist.en, frim.urer mv. Resten er vel højst modereret muslim.er, uden dine tos.setanker om islam.s storhed?

    “Hvem er egentlig Sar.a Om.ar? En ny a la ga…lning som Yahy.a Ha…ssan…!”

    Uden tvivl mere stuer.en end Meh..met…Hvor meget mere er naturligvis yderst tvivlsomt. Der er mange penge at tjene i DK via at skrive imod isla.m. Jeg gør det selv gratis naturligvis, som imod kriste.n..domm.en, jøded.ommen.. Jeg h.ader jer alle som en. I er o.ndsk.aben selv.

  34. Af l...... s..ør...ensen

    -

    Henrik Thor Christensen…Og andre nynazister her-som Gur-, lader til at nyde Trump tiden..Nyd den mens i har den..Jeg ser ham i spjældet før nytår selv.

    “Hvad er det fælles kendetegn for Sara Omar, Halime Oguz, Geeti Amiri, Elmas Berke, Ahmad Mahmoud, Yahya Hassan og flere andre?
    Hvorfor bliver de netop fremhævet hele tiden? Og hvorfor er der så meget opmærksomhed på disse personer?”
    Gur..

    Fordi de ikke er verificeret to..sser som dig? B..eivik var dog, ..Krist.en, frim.urer mv. Resten er vel højst modereret mu.slim.er, uden dine tos.setan.ker om isl.am.s storhed?

    “Hvem er egentlig Sar.a Om.ar? En ny a la ga…lning som Yahy.a Ha…ssan…!”

    Uden tvivl mere stuer.en end Meh..met…Hvor meget mere er naturligvis yderst tvivlsomt. Der er mange penge at tjene i DK via at skrive imod isla.m. Jeg gør det selv gratis naturligvis, som imod kr.iste.n..domm.en, jø.ded.ommen.. Jeg h.ader jer alle som en. I er o.ndsk.aben selv.

  35. Af Mehmet Sami Gür

    -

    Hvorfor ikke nævne gode muslimske rollemodeller som f.eks. Esra Alici Pedersen istedet for elitens medie-aber som Sara Omar?

    Esra har startet legestuer op på plejehjem: Det giver livet mening.
    Her mødes plejehjemsbeboere og børnefamilier med hinanden. Til stor glæde for blandt andre plejehjemsbeboere, mødre, fædre, børn og selve personalet, inkl. rytmiklæreren, som er med til at sætte gang i rytmiske lege.

    Det er megahyggeligt og berigende at se, hvordan de ældre blomstrer op, og så er det også rart at se, at børnene morer sig.

    Legestuerne er gået over al forventning. Flere steder er så mange mødt op, at folk har været nødt til at sidde på gangene og i køkkenet.

    På den måde vil folk blive mindre berøringsangste over for grupper i samfundet, man måske ikke ellers ville have noget med at gøre. Det er så underligt med plejehjem, at det er så tæt på os, og det er den hverdag, der venter os alle. Så vi burde konfrontere os med det og se, hvor det egentlig er, vi ender.

    Om legestuerne:

    – Første legestue var på plejehjemmet Langgadehus i Valby som frivilligt projekt.
    – Ti plejehjem i Aarhus Kommune er med i et nyt projekt, der i første omgang kører i 20 uger.
    – Forsøgsprojektet i Aarhus Kommune er finansieret af midler fra Sundheds- og Ældreministeriet.
    – Læs mere på legpaaplejehjem.dk.

    Kilde:
    https://www.dr.dk/nyheder/regionale/oestjylland/esra-har-startet-legestuer-op-paa-plejehjem-det-giver-livet-mening

  36. Af john montana

    -

    Mehmet Sami Gür

    Nemlig B.dk KBH er de radikale legeland

    Danmark er DANERS land, DU vil få en brat opvågning….

  37. Af john montana

    -

    Bare afvent, VI !!!!!!

    tik

    tak

    tik

    tak

    https://www.youtube.com/watch?v=A0If4-Mm5eo

  38. Af l...... s..ør...ensen

    -

    “Hvorfor ikke nævne gode muslimske rollemodeller som f.eks. Esra Alici Pedersen istedet for elitens medie-aber som Sara Omar?W”

    Mig ubekendt denne muslimske rollemodel? ha ha …..Etnisk Danskere der konverteret til tossereligionen islam formentlig? Nej, tak ægte Danskere er ateister og konvertere ingen vegne mere. Kun vores mest dumme medborgerere, og de er heldigvis yderst få i antal disse dage.

  39. Af john montana

    -

    påvirknings ” agenter”–

    Mehmet Sami Gür medlem de grå ulve , det er virkeligt godt
    https://www.youtube.com/watch?v=nVvHIcvz4Is

  40. Af j. ha Nsen

    -

    Naser Khader er en ualmindelig skidt knægt. En løgnagtig kvindetilsviner.
    Er det hvad der sker med muslimer, når de konverterer til kristendommen?
    Og bliver medlem af det Konservative “Folkeparti”.

  41. Af Orla Guude

    -

    @MEHMET SAMI GÜR – 4. DECEMBER 2017 23:39
    “Alle er skyldige – ingen er rene!”

    Gür glemte at Tyrkiets islamofile diktator er en ren ’snowflake’. Om kort tid bliver han heldigvis også diktator for EU, nemlig når europæerne opdager diktatorens godt skjulte genialitet.
    Ved den store tyrkiske fremgang der har slået verden med forbavselse og beundring, er en ny tid oprundet i Europa, der vil medføre en nyordning i politisk og økonomisk henseende under Tyrkiets førerskab. Det vil være Danmarks opgave herunder at finde sin plads i et nødvendigt og gensidigt aktivt samarbejde med Stortyrkiet.

  42. Af Svend Karlsen

    -

    AF ORLA GUUDE – 5. DECEMBER 2017 8:01

    Guude omskriver behændigt og morsomt nogle citater om stortyskland, som fylder ham med stolthed.
    Om en svunden storhedstid.
    Gad vide hvorfor han skriver i et navn som ikke eksisterer. Han har da ikke noget at skamme sig over.

  43. Af Rosa Harald Kristiansen

    -

    Det er stærkt af den unge kvinde, at turde åbne en dør ind til det patriarkalske muslimske samfund. Jeg kender unge kvinder, som hun beskriver.
    Niels Poulsen
    Trump kæmper for sin egen pengepung og de superrige venners pengepunge. Der er intet ædelt ved Trump, han repræsenterer de superige. De fattige og middelklassen i USA kommer til at lide under hans politik.

    Det er interessant nok de selvsamme fattige og letpåvirkelige uoplyste amerikanere, der har stemt ham ind. Husk også, at han støtter Saudi-Arabien, et af den arabiske verdens største diktaturer. Her er hans politik også med til at splitte shia og sunnimuslimer. Under valgkampagnen var han ude at fortælle om et stort projekt, han kunne have fået i Saudi-Arabien. Han handler ud fra hvad der gavner ham selv og hans superrige venner. Manden virker desuden som værende en veritabel idiot, se bare hvordan han agerer under Nordkoreakrisen. Trump er en uvisionær mand af i går. Han er en farlig og psykisk uligevægtig verdensleder.

    M e h m e t S a m i G ü r.
    Yderst få muslimske lande er demokratier og retsstater. Tyrkiet er på hurtig galop væk fra demokratiet og retsstaten. Muslimske lande styres af sharia, yderst få er retsstater og demokratier, desværre. Sjovt nok flokkes tyrkere, som hader alt dansk til det demokratiske Danmark.
    Hvorfor mon G ü r? Er det levestandarden?

    Er det trods alt rart for dig at leve i en retsstat, hvor dine børn får gratis uddannelse, hvor sundhedsvæsenet er gratis, og hvis man ikke kan eller vil bidrage til fællessabet, får man alligevel fri kost og logi, betalt af de solidariske danskere og solidariske indvandrere. Selvfølgelig skal rigtig syge og arbejdsløse hjælpes, men det er denne massive svindelmentalitet, det er galt med. Nu ser vi, at kriminelle som Loyal to Familia og hvad de hedder, i store træk er på overførelsesindkoster, så som indvalidepension og bistand. Det står at læse i Berlingske i dag. Tænk hvad de koster samfundet, dels som ikke arbejdende, med fængselsophold og massivt politiarbejde. Ved at arbejde sort og samtidigt være på indvalidpension/bistand, viser man sine børn, at det er i orden at svindle. Det gælder alle. De rige vil vist heller ikke betale skat, deres børn arver også den mentalitet. Vi bor i en verden, der bare vil have. Solidaritet er en by i Rusland.

  44. Af Jan p..

    -

    AF ROSA HARALD KRISTIA NSEN – 5. DECEMBER 2017 8:11
    “Er det trods alt rart for dig at leve i en retsstat, hvor dine børn får gratis uddannelse, hvor sundhedsvæsenet er gratis, og hvis man ikke kan eller vil bidrage til fællessabet, får man alligevel fri kost og logi, betalt af de solidariske danskere og solidariske indvandrere.”

    Uden tvivl rart for RHK.
    Som kommer fra et land som er gennemsyret af nepotisme, korruption, svindel og pædofili.

  45. Af Orla Guude

    -

    @SVEND KARLSEN – 5. DECEMBER 2017 8:10
    Min rigtige navn er Pär Sataan.
    Mein Vater war ein sehr berühmter Spurhund aus Düsseldorf. Ich lernte Ironie in einer Luftkastelle.
    I øvrigt savner jeg “The Julekalender” grusomt.

  46. Af Rosa Harald Kristiansen

    -

    Det er ikke for at forkleine Esra Alici Pedersens indsats som indvandrer, med madopskrifter, børneopdragelse og traditionelle huslige pligter, at Sara Omars bog nævnes som en vigtig bog i Weekendavisen. Interessant nok hedder de begge jødiske navne. Vi ved, at du ikke kan lide jøder og især kan du ikke lide Krasnik.

    Det er vigtigt og nyttigt, at der tages hul på den vold og æresbegrebsproblemer, som trives i stor stil i muslimske kredse, end at vi lærer at lave en god falafel, selv om madlavning og børneopdragelse er et vigtigt element i alles liv. Æresdrab fandtes i vikingetiden i Norden. Det er dog et par år siden. Det er på tide at stoppe den slags i vores tid. De mennesker, der ikke vil, bør ekspederes til Langtbortistan.

    Det er på tide, at unge ikke vestlige invandrere kan leve et liv, således at de ikke skal løbe spidsrod mellem to kulturer, med ekstreme identitetsproblemer til følge. Se bare LTF mm.

    L i s b e t h du er en meget traditionelt tænkende “mand”, trods din tilknytning til LGBT kredsen. Det er i det hele taget godt, at muslimske kvinder og mænd kommer ud i samfundet og tager fat i og beskriver de problemer de er vokset op med. Det er deres bekendelseslitteratur. Hvad med selv at skrive en bog om dit liv? Det ville være mere interessant end at sende den ene svada ud efter den anden her på bloggen. Måske kunne du ligefrem tjene penge på det.

  47. Af Niels Larsen

    -

    MEHMET SAMI GÜR

    Intet kan skjule, at islam er en dødekult, en hadekult, en undertrykkelseskult og en voldskult.

    Mellemøsten viser det, ja faktisk overalt hvor denne på enhver måde afskyelige kult viser sit grimme fjæs, øges vold, had og undertrykkelse.

    I er afskyet som pesten, hvorend I kommer. Helt med rette. Rejs dog tilbage til jeres skodlande; ingen vil savne jer.

  48. Af Rosa Harald Kristiansen

    -

    Kommentar kl. 8.16 den 05.10.2017 af
    Jan P = L i s b et h, J. H a n s e n, G ü r og G u u d e mm. Måske er det den samme person, hvem ved? Måske skriver i bare i Jans navn?

    Det er ligegyldigt, fordi jeres kommentarer er bare robottens evige pludren. Stop jeres udsammen af alle og jeres socialistsnak. I er helt til højre.

    Man kan nok sige meget om islændinge, men de forsørger sig dog selv og der er vist ikke flere pædofile der, end i Danmark. I Island er der næsten ingen arbejdsløshed. Halvdelen af alle ikke vestlige indvandrere i Danmark er uden arbejde. Se at komme igang med jobsøgningen botter og trolls.

    Hav en god dag, jeg har ikke tid, jeg skal på arbejde for at tjene penge til jer.

  49. Af Rosa Harald Kristiansen

    -

    Rettelse
    Stop jeres udskammning af alle…

  50. Af Rosa Harald Kristiansen

    -

    G ü r og andre muslimer på bloggen, I burde læse Omars bog. Jeg kender mange tilfælde af vold og psykisk vold blandt muslimer, fra mit frivillige arbejde. Den psykiske vold er ikke bedre. Jeg kender en del eksempler personligt. Jeg kender mange unge muslimer, der kæmper en brav kamp på at balancere imellem to kulturer. Jeg kender mange dygtige og sympatiske muslimer. Så billedet er ikke kun sort hvidt.

    Dit drømesyn af Tyrkiets præsident er dog helt ude i skoven. Skriver du alt dette ævl om ham for at være sikker på at kunne komme til Tyrkiet?

  51. Af Niels Larsen

    -

    MEHMET SAMI GÜR

    Der var vist flere muslimer indblandet i Tøndersagen end der var vestlige personer.

    Pædofili er jo en spidskompetense i Muslimien, sanktioneret af Satans profet, Muhammed himself….

  52. Af j. ha Nsen

    -

    AF ROSA HARALD KRISTIANS EN – 5. DECEMBER 2017 9:46

    Venligst undlad at blande undertegnede ind i dit syge, fordrukne og paranoide nonsens.
    Og husk at dine løgnhistorier ikke bliver til sandheder, fordi at du gentager dem i en uendelighed.

  53. Af jørgen christensen

    -

    DET TOTALE VANVID KAN SNART ENDE I TOTAL KATASTROFE
    I snesevis af lande er det blevet demonstreret at rød eller sort politisk “korrekthed” kan ende i det rene skære vanvid. I Sverige har kommunister/”humanister”, feminister og pladderhumanister nu skabt ekstremt Uhyggelige tilstande. (læs “Sverige er fortabt”)

    Også her i Danmark er mængden af idioti og ondskab ved at eksplodere. Vi lever nu i et samfund hvor kommunistiske, udemokratiske, korrupte, asociale og anti-danske kliker har vind i sejlene. Feminiseringen og “korrektheden” har taget overhånd, ytringsfriheden og den personlige frihed og sikkerhed undergraves året rundt. Titanic-Danmark har kurs mod undergang.

  54. Af L... sørensen

    -

    Hr. hara.ld.

    Nu du tilhører den nassende islandske gruppe i DK, der koster milliarder i psykisk pleje og tabte uddannelser til danskerne, er det værd at bemærke at du ser Mehmet som konkurrent til dit nasseri på danskerne.

    Din mishandling af danske får og geder på alle tider af døgnet er usmageligt. Såvel som alle trafikpropperne i forårsager på danske veje.. Du er manden i den islandske film “mænd og får”, der sover sammen med disse i huset.

  55. Af niels peter lemche

    -

    Trist læsning!

  56. Af L... sørensen

    -

    Harald må sendes hjem til Island. Som straf for sit nasseri, skal hans får tages fra ham.

    hr. Rosa. Her i Danmark har vi ikke sex med får. Du skal ikke bringe islandske skikke hertil. Din kontanthjælp fratages, og du sendes hjem. Uden får som bliver medlidenhedsdræbt.

  57. Af jørgen christensen

    -

    Li S BE TH og J HA N SEN er to meget syge og sære bloggere og debatsabotører, som hærger alle debatterne….. med løgnagtige, perfide og forvrængende kommentarer. Meget tyder på at de er alkoholdemente eller på anden måde hjerneskadede. De er ikke værd at læse, og bør altid springes over så vidt muligt. De optræder dog under mange navne. (begge ønsker islamisering og de hader danskere, jøder, jyder, islændinge og shiamuslimer. (eller sunni-?)

  58. Af hr. j.. ha NSEn

    -

    AF JØR GEN CHRISTENS EN – 5. DECEMBER 2017 12:49

    Så er kujonen og psykopaten F. Je ns en igen på banen med syge løgne og injurier. I endnu et falsk navn.
    Køteren tør ikke skrive i eget navn.
    Så får ham/han/den ødelagt endnu en blog.

  59. Af bent jensen

    -

    Mon ikke det er hr. j ha n sen selv der er en kujon, psykopat, løgner og køter, siden han fra morgen til aften skriver perfide kommentarer, hvor han beskylder andre bloggere for at være alt muligt, plus at han påstår at alle danskere er medskyldige i masse mo rd på sagesløse ISIS-soldater mv.

  60. Af Jakob Schmidt-Rasmussen

    -

    Det er desværre et faktum, at de fleste af gerningsmændene fra Tønder-sagen havde en muslimsk baggrund.

    Men alligevel forsøger uvidende, eller manipulerende venstreorienterede, at misbruge denne, ulykkelige sag til, at “bevise”, at Danmark ikke er bedre, end de muslimske lande, der tillader pædofili, med henvisning til, at muslimernes profet var pædofil.

    For et par år siden ville Tyrkiets “moderate”, islamistiske regering også tillade, at pædofile voldtægtsforbrydere kunne slippe for atraf, hvis de giftede sig med det barn, de havde voldtaget.

    Tønder-pigens reaktion på overgrebene var iøvrigt, at hun konvertede til islam…

  61. Af bent jensen

    -

    REGERINGENS/BORGENS POLITIK ER DIREKTE MENNESKEFJENDSK

    Den nyeste IT-skandale, “sundhedsplatformen” sender mange patienter i døden” iflg. læger. Og nu vil regeringen stjæle alle borgeres privatliv. Oveni tvangsdigitaliseringen vil man nu putte alles DNA ind i et register hvor alle mulige firmaer, hackere og mafiaer kan tilegne sig de allermest private oplysninger. I forvejen er vores cpr-register, kørekort-, pas-, ejendoms- og adresseregister mv. blevet hacket, med tusindvis af bedragerier og identitets-tyverier til følge.

  62. Af Kim Olsen

    -

    Når man læser Hassans og Lisbe ths evnesvage kommentarer, priser man sig lykkelig over ikke længere at deltage på Berlingskes blogge.

  63. Af j. ha Nsen

    -

    AF KIM OLS EN – 5. DECEMBER 2017 13:39
    “Når man læser Hassans og Lisbe ths evnesvage kommentarer, priser man sig lykkelig over ikke længere at deltage på Berlingskes blogge.”

    Hvor mange navne skriver racisten naziKim/Guude i.

  64. Af bent jensen

    -

    Ja, enten er de fleste politikere/partier uduelige og helt fra forstanden, eller også er de købt og betalt af lobbyister og andre kræfter, der er ligeglade med om det danske folk ender i en bundløs afgrund. Se den korte, snapha, 180gr og 24nyt.dk.

  65. Af j.. ha NSe n

    -

    AF BENT JE NSEN – 5. DECEMBER 2017 13:20

    Så er kujonen på banen i endnu et navn.

  66. Af bent jensen

    -

    Er j ha n sen en helt fordi han som regel bruger samme falske navn? Sin identitet holder han jo hemmelig, og er det opportunt bruger han forskellige falske navne. Iøvrigt udspreder han et hav af falske beskyldninger, ligesom li s beth….. mod folk ingen af dem kender.

  67. Af Bent Jensen

    -

    Alle er gået fra snøvsen..

    Pædofili, børne og kvindemishandling skal være lovligt. Såvel som dem der ønsker at sove med geder og får, eller andre husdyr som Hr. Harald. Han skriver at hans mand er Danskere! Vi ved godt at dette er løgn og at dette er et får.

    Alle landets dårekister skal nymales når fascismen kommer endeligt. Der skal elektricitet i dårekisterne 24-7, såvel som internet og computer..Vi skal have ret til en ugentlig vask med vandslange over dårekisten. Svenske feminister må ikke komme til Danmark længere..De er uhyggelige..

    læs os “fra snøvsen” om de sørgelige forhold på psykiatriske hospitaler. I sønderjylland bliver indlagte tvunget til at tage hjem når raske, mens de syge forældre der kommer på besøg hos pårørende ikke kan indlægges.

  68. Af Kim Olsen

    -

    Er enig med Prebenf1 ovenover. Pædofili og børne-kvindemishandling er helt normalt. Skal indskrives i grundloven som en ret for alle mænd.

  69. Af j.. h ANSE n

    -

    AF BE NT JE NSEN – 5. DECEMBER 2017 13:52

    Undertegnede har skrvet i eget navn og samme navn i ca. 15 år. Siden disse blogs startede.
    I den periode har kujonen og kvindetilsvineren “J ens en” brugt flere hundrede navne

  70. Af Kim Olsen

    -

    Preben,

    Gå lige ind og se på vores skjulte hjemmeside der “når børneenden er god , er alting godt”, og læs min besked til dig! Tak!

  71. Af Thomas Nielsen

    -

    Jesper Holm: Ryd nu op i kommentarsporet. Det vælter jo med galninge som bag tydeligt falske profiler, saboterer enhver saglig debat med deres vrangforestillinger og personangreb – og det må være din opgave som blogger at udelukke disse personer. I modsat fald mister du simpelthen dine seriøse læsere og det hele ender i ren farce.

  72. Af Benny Banan.

    -

    Så har Støvring indsat en ny blog.
    Her har tumper som F1 jen… ingen adgang.
    Uanset navnet.

  73. Af Kim P. Olsen

    -

    Det der sker er så svinsk fra d’herrer Hassan og Lis bet h.
    Et udmærket eksempel på hvorledes stalinister ved blogterror prøver at tage ejerskab over bloggen ved at intimidere andre væk.
    Det lykkes fint!

  74. Af j.. ha NSE n

    -

    AF KIM P. OLS EN – 5. DECEMBER 2017 16:34

    Så er naziKim på banen med racistisk intimidering med øgenavne.
    Ham og hans ligesindede deltager kun for at ødelægge bloggene.

  75. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt er denne blogs overskrift – “Er man helt fra forstanden?” – vel et glimrende udtryk for bloggens kommentarspor . . . . Jeg fatter ikke, hverken “konservativ reaktion” eller Berlingske vil lægge navn til det JUNK 🙁

  76. Af Jan Petersen

    -

    Ingen fly fløj ind i tånrne 9.11…Åbenbart da dette jo er 9 november, og de sagde det skete i september? Så selv tårnene der i sidste måned. Samme som de altid har set ud. Det hele blev optaget i et hollywood studie.

    Er folk blevet fuldstændig bims? Fjern nu disse!

  77. Af niels peter lemche

    -

    Man kunne nøjes med at le af Jan Petersens syner, hvis det ikke var fordi, det er sådan en hån mod de stakkels mennesker, der døde der, mod de endnu flere mennesker, der mistede deres slægtninge den dag, og især blandt dem brandmændene, der omkom, da tårnene styrtede sammen, mens de forsøgte at redde mennesker i tårnene. Jan Petersen, du skulle skamme dig.

    Og så bare en rettelse t il JHF: Det i Köln på Silvesteraftenen var ikke i 2016, det var i 2015. Men der var forsøg på en gentagelse året efter, hvor til gengæld sikkerheden var på plads. Prøv at se Wikipedia: Sexuelle Übergriffe in der Silvesternacht 2015/16

  78. Af Jan Petersen

    -

    Vanlig fake navne psykopat – jeg ved da godt, jeg er ret populær, men venligst skriv i eget psykopat navn 🙂

    I øvrigt ikke flere indlæg herfra 🙁

  79. Af l.. sørensen

    -

    “Den største kritik blev nu rettet mod Krasnik, som ellers blot havde sagt det helt åbenlyse: den kvindeundertrykkelse, der helt indlysende er mest alvorlig, farlig og presserende er den, der foregår i den muslimske kulturkreds ”

    Jøderne og kristne er skam ikke bedre. Er ingen bevis på at kvinder der har det bedre, end i muslimske hjem. Eller scientology og jehovas vidner mv. Det er altid forfærdelig at være kvinde i et religiøst hjem. Religion er opfundet af mænd,, imod kvinder. De har alle det samme vrøvl om mandens storhed over for kvinden mv.

    “Af Jan Petersen – 5. december 2017 17:56
    Ingen fly fløj ind i tånrne 9.11…Åbenbart da dette jo er 9 november, og de sagde det skete i september? Så selv tårnene der i sidste måned. Samme som de altid har set ud. Det hele blev optaget i et hollywood studie.”

    En noget unik tilgang til sandheden må man sige! Svarer jo fuldstændig til Trump-blå når han -de- påstår at skattelettelser til de rigeste er godt for de fattigste.

    “Af Thomas Nielsen – 5. december 2017 15:22

    Jesper Holm: Ryd nu op i kommentarsporet. Det vælter jo med galninge som bag tydeligt falske profiler, saboterer enhver saglig debat med deres vrangforestillinger og personangreb”

    Så, nu hedder psyKO lige pludselig Thomas..

  80. Af Anders Munch

    -

    ” den kvindeundertrykkelse, der helt indlysende er mest alvorlig, farlig og presserende er den, der foregår i den muslimske kulturkreds – naturligvis i muslimske lande, men utroligt nok også i alle vestlige lande.” Jesper Holm Frederiksen
    Så er der nogle der rent faktisk har gennemgået tallene eller er det her bare noget, som bliver proklameret som den indysende sandhed? Lidt ligesom den “historiske” kvindeundetrykkelse og hvor hårdt kvinder har det i dagens Danmark og hvordan de stadig bliver undertrykt i Danmark, men når man så gennemgår tallene og historien viser det sig at være løgn fra ende til anden.
    Jeg kan f.eks forstå at Saudi Arabien “undertrykker” kvinder. I 2016 slog de rekord med 157 halshugninger. Med mindre et klart flertal af af de halshugninger var kvinder, kalder jeg bullshit på kvindeundertrykkelse. Det er bare normalt tyranni. Intet specielt møntet på kvinder. Men den evige klagesang vil selvfølgelig fortsætte og “mænd” vil stå i kø for at give dem ret. Hvor er det ynkeligt. Og Jesper, gider du ikke stoppe med at prøve at differentiere mellem kvinder og feminister. Pia kjærsgaard har 2 gange prøvet at skubbe bevisbyrden for vodtægt over til mænd. Hun er feminist, hun lyver bare om det. Jeg har heller ikke hørt hende tale imod kvinders stemmeret, ligesom kernestenen i feminisme. Så prøv bare at tage dig en smule sammen, tak.

    Vi skal have et nyt begreb for feminisme! Aka, mere af det samme, vi kalder det bare noget nyt. Hi hi jeg er ikke feminist, men jeg har alle de samme holdninger som feminister og fortsætter skrønen om en historisk kvindeundertrykkelse som aldrig har fundet sted. Mvh. Karen Elleman.
    https://engelschmidt.blogs.berlingske.dk/2017/01/11/vi-skal-have-et-nyt-begreb-for-feminisme/
    ” Karen og jeg selv går helhjertet ind for ligestilling og lige rettigheder mellem kønnene, hvad enten det gælder kvinder i lederjobs eller mænd på barsel.”
    Kæft en omgang bræk.

  81. Af Jakob Schmidt-Rasmussen

    -

    “Det er bare normalt tyranni. Intet specielt møntet på kvinder. ”

    Det er sådan set sandt, at kvinder også bliver undertrykt i f.eks. fascistiske og katolske diktaturer, men undertrykkelsen er langt mere omfattende i muslimske diktaturer, hvor sharia er grundlaget for al lovgivning.

    En repræsentant for Det Muslimske Broderskab erklærede f.eks. for nogle år siden, da broderskabet regerede Egypten, at en FN-deklaration, der gør det ulovligt for FN’s medlemslande, at undertrykke kvinders basale rettigheder af religiøse, eller kulturelle grunde ville blive “islams død”….

  82. Af Jakob S. Rasmussen

    -

    “Det er bare normalt tyranni. Intet specielt møntet på kvinder. ”

    Det er sådan set sandt, at kvinder også bliver undertrykt i f.eks. fascistiske og katolske diktaturer, men kvindeundertrykkelsen er langt mere omfattende i muslimske diktaturer, hvor sharia er grundlaget for al lovgivning.

    En repræsentant for Det Muslimske Broderskab erklærede f.eks. for nogle år siden, da broderskabet regerede Egypten, at en FN-deklaration, der gør det ulovligt for FN’s medlemslande, at undertrykke kvinders basale rettigheder af religiøse, eller kulturelle grunde ville blive “islams død”….

  83. Af Anders Munch

    -

    “men kvindeundertrykkelsen er langt mere omfattende i muslimske diktaturer, hvor sharia er grundlaget for al lovgivning.”
    Så er det jo bare at gennemgå tallene og statistikkerne, ik? Du forventer vel ikke at jeg bare skal tage dit gode ord for det? Hvor mange kvinder versus mænd bliver halshugget i Saudi Arabien? Jeg kommer med et gæt uden at vide, langt flere mænd end kvinder.

  84. Af lisbeth sørensen

    -

    Danmark burde lukke ned for religiøses adgang til stemmeretten og statsborgerskabet.. Danskerne er 90% ateister, og giver ingen mening at give dem ret til statsborgerskabet i fremtiden , og forpeste livet for den fornuftige Danske ateistiske majoritet.

    Ved frafald retur til religion, kan statsborgerskabet derefter fratages og personen udvises.

    Religiøs indoktrinering af alle slags, forbydes før det 18 år med det samme. Og lo år længere ned af vejen, forbydes alt religion. Frimurer sættes automatisk i fængsel pga. af deres samfundstrussel.

    Højreradikale religiøse forbydes jagttegn og våbenbesiddelse.

    En folkeafstemning bestemmer fremtidens indvandring, om nogen. Hr. rosa udvises også, pga. af husdyremisbrug.

  85. Af T karstensen

    -

    De to psyk opater som beskylder folk de overhovedet ikke kender, for at være køtere, racister, fascister, børnemishandlere, kvindemishandlere, pædofile, sindssyge og andet…. er jo tydeligt rablende gale løgnere og hyklere. Hvorfor tillader man deres debat-sabotage?? Er man gået fra forstanden i redaktionen?

  86. Af T karstensen

    -

    De allerfleste normale læsere og bloggere er forlængst forsvundet fra disse blogs. Hvorfor det næppe har mening at skrive om hvordan danskerne er ved at blive frataget ALT, af partier der har mistet enhver troværdighed. Desuden er der jo stor risiko for at lange og seriøse indlæg aldrig kommer på. Så farvel, indtil en fair og ordentlig redigering gennemføres.

  87. Af lisbeth sørensen

    -

    Hvorfor kvinder og feminister burde fo.ragte Ja.kob Sch.midt Rasmu.ssens religion, sciento..logy…

    “This is an organization that feminists should be on the frontlines attacking.

    Skepticism about the church—or is that cult?—of Scientology has been mounting since the religion first began in 1953. But it wasn’t until the last few years that the attacks have moved from the fringe to the mainstream. Several high-profile members, including top execs and celebrities like Paul Haggis and Leah Remini, have very publicly defected, and last year, Pulitzer Prize-winning reporter Lawrence Wright wrote Going Clear: Scientology, Hollywood, & The Prison Of Belief, an exposé that thoughtfully, even-handedly, but damningly, laid bare the church’s darkest inner-workings.

    Now, that book has been turned into an HBO documentary of the same name. Helmed by award-winning director Alex Gibney, it won’t debut until Sunday, March 29—but I caught a sneak peek at a movie theater in San Francisco.

    The film is, objectively, exceedingly well-crafted. It is also so explosive, it could possibly be the exposé that finally prompts real change within the ranks of Scientology. That change can’t come soon enough, because Scientology is—there’s no way around it—an actively abusive cult that’s destroyed the lives of many of its members.

    The church’s abuses run deep, from its shady tax-exempt religious status (gleaned after pressuring the IRS with multiple individual lawsuits), to its grifting of money from members who must pay heftily to attain their spiritual enlightenment, to the fact that it turns people against family members who leave. And that’s to say nothing of the many charges against current leader David Miscavige, who’s been accused of physical, emotional, and psychological abuse.

    But in reading the book and, now, watching the movie, it was another facet of the church’s shadowy workings that caught my interest: its abuses against women.

    This is an organization that feminists should be on the frontlines attacking.

    Of course, many religions hold patriarchal views that hurt women, but Scientology’s abuses are particularly egregious, from forced abortions to rape cover-ups to sexualized labor.

    These abuses trace their way to the very top—all the way to L. Ron Hubbard, the church’s founder. LRH, as he’s affectionately known in Scientology ranks, was by many accounts an abusive misogynist who set the tone for the church’s treatment of women. The film Going Clear shares the writings of his ex-wife Sarah Northup, who claims he frequently assaulted her (he once hit her across the face with a pistol) and abducted their 13-month-old child.

    After being targeted by the IRS for tax evasion, Hubbard took to the high seas on a ship called the Apollo, where he called himself the “Commodore” and “Messengers” fetched his drinks, recorded what he said, drew his bath, and otherwise served his every whim. According to accounts, many of these messengers were “comely teenager girls” who wore hot pants and halter tops, comprising a sort-of underage sexualized servant force.

    Hubbard sought total subservience from the women in his life. Once, he wrote an essay about 19th-century war hero Simón Bolívar and his mistress Manuela Sáenz that stated, because Sáenz has not adequately supported her man, Bolivar had died a failure.

  88. Af lisbeth sørensen

    -

    Tossepre.ben hedder nu Karstensen, og har skiftet navn for 30 gang i dag. Har sagt det før, hans dårekiste skal kun åbnes på hans fødselsdag..Forpester hvert en blog med sit vrøvl og kvindehad..

    Jeg tror at sønderjyllands psykiatertjeneste burde ansætte fire svenske sjuksjuskare feminister, med en gennemsnitlig vægt af 25o kg. der kan sætte sig på preben når hans had mod kvinder tager over, og få ham ned i gear og ud sidde i haven stille og roligt og se på roserne.

  89. Af T karstensen

    -

    PS: Hvis man vil vide mere om hvor vi danskere er på vej hen, bør man læse den korte a vis, snapha nen, 24nyt.dk, “Sverige er fortabt”, “Begår Frankrig selvmord”, “Svigt ud over alle grænser i sundhedsvæsnet”, “Mordet på psykiatrien”, “Kommunismens sorte bog”, “Kriminaliteten er eksploderet”, “Tusindvis af u-nødige dødsfald på hospitalerne”,
    “Hvorfor skulle mor dø?”, “IT-skandaler, nedskæringer og sjusk dræber”.

  90. Af T karstensen

    -

    Som enhver selv kan konstatere, favoriseres debat-bøller på de fleste blogs, mens fornuftige og kritiske bloggere bekæmpes af det radikale, primitive og udemokratiske… men politisk korrekte filter.

  91. Af lisbeth sørensen

    -

    Det hele karstensen har du taget fra dit lokal blad i dårekistekælderen “fra snøvsen”…

    “Hvorfor skulle mor dø”…

    Ja, lader til du stadig spørger dig selv dette spørgsmål dagligt..Hun sagde vel bare fra imod overgreb fra far og søn?

    , “Tusindvis af u-nødige dødsfald på hospitalerne”,

    Det er derfor du kom i en dårekiste. Sikkerhed for sundhedspersonalet..

    ” “Mordet på psykiatrien”, ”

    Hvorledes ønsker du da at få bedre hjælp, for nu at forsøge at få et seriøst svar ud af dig? Nu fik den jo et løft med flere milliarder under den sidste radikale regering også.

  92. Af T karstensen

    -

    Hos lille ør kan indlæg der er kommet på, blive slettes efter kort tid. Hos m and er son og ly h ne mfl. blokeres al debat på forhånd. Andre debataviser påtvinger folk at bruge berygtede fjæs-bog/face-book. Hvorved læger, embedsmænd, politifolk, eksperter og mange andre afskæres fra at deltage. Da deltagelse nemt kan koste dem jobbet. Eller de udsættes for identitets-tyverier.

  93. Af T Karstense n

    -

    Uanset hvilket navn jeg skriver i, så bliver jeg svinet til af kvinder, bøller, rødkålshoveder, feminister, radigale, kommunister, psykopater, nazister (nå nej det er jeg jo selv), hyklere og løgnere.
    Jeg gider snart ikke mere.
    Når de låser døren op i morgen så nægter jeg at forlade køjen.
    Læs snapshanen, Vores Korte, Urinposten og vores hospitalsblad “Fra Snøvsen”.
    Jeg kan snart ikke finde på flere navne at skrive i.

  94. Af B. Thøgersen

    -

    Konservativ er et ord, som har vidt forskellig betydning i Europa, og dermed i Danmark; og i USA. I USA er det en betegnelse for religiøse (protestantiske) fanatikere, som er lige så slemme som islamisterne, og nu også for et grotesk radikaliseret republikansk parti, som oven i købet har formået at få en narcissistisk psykopat, megaloman (lystløgner), småt begavet og uvidende populist valgt til præsident. I Europa / Danmark er konservativ betegnelsen for en antiideologisk, vidende, snusfornuftig og frihedselskende skeptiker. Det er den slags mennesker, som, når de præsenteres for bastante påstande som f.eks. hr. JHF’s, læner sig tilbage i lænestolen og med Detektors valgsprog siger: “Naah, kan det nu også være rigtigt?” Det kan det så som regel ikke. Det gælder også de videoer, som hr. JHF bygger første del af sit indlæg på. De er så groteske, at man bør være skeptisk, navnlig hvis man er så fræk at have udstyret sig selv med æresbetegnelsen konservativ. Trump var for dum til at tjekke videoernes sandhedsværdi, til trods for at de kom fra en klart fascistisk bevægelse, og hr. JHF befinder sig åbenbart på samme niveau.

    Selvfølgelig er det muslimske kvindesyn utilstedeligt. Det kan få selv en erklæret mandschauvinist som undertegnede til næsten at blive feministisk. Men det er det kvindesyn (eller mandesyn), som fanatiske feminister har gennemtrumfet på vore breddegrader også.

    I øvrigt er islam i vid udstrækning afskrift af de mest modbydelige (læs fascistiske) steder i det skrift, vi normalt kalder Det Gamle Testamente, som er jødernes bibel. Kvindesynet, som jøder og muslimer har til fælles, er baseret på Syndefaldet og Uddrivelsen af Paradiset. Det er jo altsammen fristerinden Evas skyld, og Adam var jo fuldstændig forsvarsløs, ikke sandt?. Intet masseødelæggelsesvåben tåler sammenligning med disse to beretninger, som har redet millioner af mennesker som en mare i flere tusind år. Det er også i dette modbydelige skrift, at vi finder forskriften om at lemlæste alle drengebørn ved omskæring. Det nedsætter seksuel nydelse med mindst halvdelen samt har en række andre uheldige indvirkninger. Ikke så sært, at jøder og muslimer er så utålsomme.

    Hr. Krasnik har, på trods af sin oprindelse, åbenbart set lyset, for så vidt angår det jødisk-muslimske kvindesyn, men ikke for så vidt angår lemlæstelsen af drengebørn. Det ville naturligvis også indebære en erkendelse af, hvad det har berøvet ham for.

    Summa summarum: Muslimer give os mange problemer, navnlig fordi De Radikale med velvillig hjælp fra Socialdemokraterne igennem årtier har modsat sig rettidig omhu på området, men det er langt fra alle muslimer, som give problemer, og de fortjener ikke at blive udsat for falske videoer, som de omtalte. Og så fortjener hr. JHF på ingen måde den ærefulde betegnelse konservativ. Han er religiøs fanatiker og dermed udansk og nok også en anelse fascistoid; mindst.

  95. Af Rosa Harald Kristiansen

    -

    Kommentatorsporet siger næsten mere om blogholderen, end de de stakkels udviklingshæmmede bots og trolls, der deltager. Vi ved alle efterhånden, at de er uden nogle former for hæmninger.

  96. Af j. ha NSEn

    -

    AF ROSA HARALD KRISTIA NSEN – 5. DECEMBER 2017 22:45

    En troll af de mere ubehagelige slags er typer som “harald”.
    Der sviner peersoner til, som ikke har nævnt ham med et ord.
    Og faktisk helst ikke ville røre ham med en ildtang.

  97. Af J Nielsen

    -

    “Er man helt fra forstanden?”

    Skal man dømme efter kommentarsporet, så er svaret ja.

  98. Af Rosa Harald Kristiansen

    -

    J. “H a n s e n”
    Utallige gange har du og dine trosfæller skevet de mest modbydelige ting om min person, i mange forskellige navne. Gem fromheden til efterlivet Pedersen, der får du brug for den.
    Hav en god dag i moskeen. Jeg skal på arbejde.

  99. Af l... sørensen

    -

    Den modbydelige nasserharald, får blot svar på tiltale. Beskylder anstændige debattører mod flere islandske nassere for de værste uhyrligheder. Du må retur til dine får. Du er stjernen i den dokumentariske islandske film “mænd og får”. Hvor du sover sammen med dem i huset.

    Brug kondom. Fårekødet i DK skal ikke forgiftes med nyt DNA!

Kommentarer er lukket.